Innerløp til M15A4 med nytt ytteløp ?

Alt som foregår inni girkassa og annet teknisk-relatert går hit. Post gjerne guider!
Forum rules
Du må melde deg inn i brukergruppen kalt 'NNAF' for å kunne poste her.
Husk også å melde deg inn i brukergruppen med samme navn som klubben din. Dette vil gi deg tilgang til klubbens internforumer.
Post Reply
Ragnarok

Innerløp til M15A4 med nytt ytteløp ?

Post by Ragnarok » 15 Apr 2009, 21:44

Har vell tenk å slenge et SFW løp på min M15, men har jo dog også sett muligheten til å sette i et bedre innerløp, kan ha et innerløp på opptil 433mm i et SFW løp jeg har sett meg ut.

Lurer da på, vil jeg få backdraft når jeg putter i et innerløp som er hele 70mm lengre enn det originale løpet som nå sitter i?

climber

Re: Innerløp til M15A4 med nytt ytteløp ?

Post by climber » 16 Apr 2009, 04:33

nesh... go for it!!! e jo fortsatt et kort løp!!!
STORFJORD AIR SOFT
mess with the best, die like the rest!!

Ragnarok

Post by Ragnarok » 16 Apr 2009, 11:21

goodie :) Willdo

Men sånn i tilleg uansett, noen som har noe teroretisk materiell for å bygge opp den påstanden ?

Corleone
Dhey took'er juwbs!

Post by Corleone » 16 Apr 2009, 16:12

Nu kan æ pent lite om SFW, men d e vel en Marui-type softgun, ikkje sant? De fleste Marui-type softguns, men nån sære unntak, skal vissnok ha heilt samme type festemekanisme, sjøl om løpan har forskjellig type hop-up og lengde. Så lenge SFW bruke standard type hop-up-gummi, trur æ ikkje du skal uroe dæ så mye. Men hvis lengden på innerløpet blir forandra mye nok, så kan d hende at du burde skifte cylinder. ILLusion, på airsfotCanada, har som vanlig svaret i denna tråden.
Får du ikke til å poste på forumet?
Oppgraderingsdeler for Airsoft

"Everything will be OK in the end. If it's not OK, it's not the end."

Ragnarok

Post by Ragnarok » 16 Apr 2009, 21:58

Det er en CA M15A4 jeg har som jeg bare skal sette et lengre innerløp på (skal også bytte til et SFW ytterløp og noe andre kosmetiske småting.)

Så vettafan om det vil funke :P Tenker da som sagt på det berømte "backdraft" eller "sug" som kanskje vil suge til seg BBen i det den forlater løpet (mindre FPS.)

Post Reply